Måndag 8 november 2010

 2010-11-08    19:32:55   av:Emma Hedlund
Tjohoo. Har äntligen bestämt mig för att ta tag i bloggandet nu, men kände att om jag ska klara det så måste jag byta blogg. Så här är jag nu. Den gamla bloggen (awalktoremember) innehöll för mycket minnen från tider och personer jag försöker lämna bakom mig så lösningen blev helt enkelt att skapa en helt ny blogg och fösöka igen :) Ska bli spännande att se hur länge det håller i sig den här gången... Men jag känner att jag behöver få ut lite saker och då passar jag på att skriva det här.

Så, nu ger jag det här ett nytt, ärligt försök.



Jag och Sara

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!