Skönt med en ledig dag ibland

 2010-11-11    12:34:25   av:Emma Hedlund
Godmorgon :)
Föreläsningarna igår var helt okej, spännande :) Den nya kursen heter Vetenskapsteori och samhällsvetenskaplig metod så ja, igår var en liten introduktion för den. Efter det blev det att åka till farmor och umgås lite med henne och pappa och hans tjej och hennes son som var där, helt underbart :) Jag blir alltid som ett litet barn när jag kommer till farmor, det känns som jag åker tio år tillbaka i tiden och jag och farmor ska ha en bakdag eller jag går igenom hennes garderob och provar exakt allt som finns där :) haha, naturligtvis gör jag inte det längre, alltså provar hennes garderob :) Igår blev det lite prat om på lördag då pappas tjejs son fyller tre, lillpluppen =) Ska bli mysigt med kalas faktiskt och Petra skulle komma med sitt tålamod och hjälpa mig lite ;D

Idag är jag i alla fall ledig, eller rättare sagt till på torsdag är jag ledig :) En vecka alltså. Planerna för dagen är att läsa lite och att gå fram till ica och handla, det börjar ta slut på mjölk och lite andra nödvändigheter :) Så en promenad i snön får det bli.

Nu ska jag göra mig klar för att gå ut samtidigt som jag lyssnar på Daniel Adams-Rays nya album, helt underbart! :)



Jag och tre av mina bästa vänner i somras :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!