Somliga ljus brinner aldrig ut

 2010-11-09    21:07:01   av:Emma Hedlund

Gick jättebra hos optikern tidigare, hittade ett par som jag verkligen fastnade för, så ska troligen beställa dem när jag ska dit på synundersökningen som jag bokade tid för :) Den 6 december! haha tur att man redan har linser så man ser något fram till dess :P Efter det gick jag ner på stan och kollade efter några skor men hittade inga som jag fastnade för, vill ha ett par inte alltför höga kilklackar med riktigt vintersula :) men alla är så otroligt höga, eller ja för att ha i vardagen för mig som är nästan 1.80 utan någon hjälp..

Åkte hem till slut när jag gett upp och valde att kolla lite på smink på eyeslipsface där jag är sjukt sugen på att köpa deras mineral starter kit. Har hört att det ska vara riktigt bra, trotts sitt otroligt låga pris och är det så kan man inte klaga ;) Det hänger troligen med några nagellack också, det fanns så otroligt snygga färger!

Han även fixa lite bankärenden idag, tack och lov för SEBs dygnet runt service! Orkar inte berätta allt som jag gjorde, de fattar jag knappt själv vad jag faktiskt gjorde, men bra gick det. Och han som jag fick prata med, vilket otroligt hjälpsam kille och så trevlig! Har aldrig använt den där tjänsten förut, men det var absolut inte sista gången jag gjorde det kan jag säga :)

Ah juste, den jävla snön har kommit... Vid ett började det snöa och nu vid nio har vi närmare en och en halv, två decimeter snö här. Jag kan inte direkt säga att jag är överlycklig men vad ska man göra :) En positiv sak var i alla fall att jag äntligen fick tummen ur och skapade den där jullistan på spotify nu :P  



                                                  



Snygga lack från elf. Tänk er att ha haft det första i somras, oh härligt! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!