Tisdag 9 november 2010

 2010-11-09    08:37:48   av:Emma Hedlund

Usch, de va jobbigt att komma upp i morse... Varför är det alltid så? Kanske för att jag var ledig igår så jag kunde sova hur länge som helst medan klockan ringde sex imorse? Hur som helst, här sitter jag  nu på skolan och väntar på att mina studiegruppskamrater ska komma så vi kan börja med dagens uppgift, utvärdera vårat gruppkontrakt. Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid, ska nämligen ner på stan efter och kolla på ett par glasögon :) Jag har haft linser i snart.. ja fyra fem år, men tycker att det skulle vara skönt med ett par glasögon ibland :) Funderar på ett par snygga svarta lite halvstora bågar, najs eller hur? Ska även passa på att göra en ny synundersökning eftersom de har något erbjudande nu att om man köper nya glasögon så får man en synundersökning för 1kr. Haha jag kommer inte ihåg sist jag var på en undersökning så något säger mig att det är dags nu :)

Hoppas att dagen inte blir alltför jobbig, de hotar med att det ska komma snö idag, HUA! Hoppas verkligen inte att det blir så, känner inte för att traska hem i snö idag faktiskt.. eller alls för den delen. Eller jo kanske vid advent, då brukar det vara mysigt med snö. På julafton är det en självklarhet att det ska vara snö :) Dock verkar inte alla (läs vädergudarna) dela min uppfattning...

Nä nu kom en del av min studiegrupp, så ska göra henne sällskap :)







Funderar på ett par typ som de här, snygga eller hur :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!