Alla dessa val

 2011-02-14    14:13:32   av:Emma Hedlund


Jag ska klippa mig och färga håret snart, det behövs verkligen om jag säger så :P I alla fall så har jag skitsvårt för att bestämma mig för hur jag vill ha det. En del av mig vill bara låta frisören välja helt fritt, en annan vill klippa kort och färga i någon cool färg och en tredje vill bara klippa det slitna och göra håret ljusare. Haha, snacka om att ha problem! Jag vill ha lugg också, tror jag! Ja, jag vill så jävla mycket. Men det är någon vecka kvar tills jag ska klippa mig så jag hinner väl bestämma mig. Men att ett val aldrig ska få vara lätt alltså.... haha! Det slutar väl med att jag ställer in allt och låter mitt hår vara. Nä det kan jag inte, de ser verkligen förjävligt ut nu så jag måste göra något.. men vaaaaad?



Lite inspiration? Jovisst, finns många snygga frisyrer här som jag vill ha! Att det ska vara så svårt..

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!