Äntligen hemma

 2011-02-04    15:43:20   av:Emma Hedlund
Så, nu är jag hemma igen :) Skönt att ha fått lite gjort idag. Nu kan jag äntligen ta helg med gott samvete! Det ska firas med tacos ikväll, mums! Det finns verkligen ingenting godare än tacos :D

Imorgon är det match också, och Svedberg är skadad och kommer troligtvis inte att spela imorgon, vilket är helt värdelöst dåligt. Greiss är det sååå mycket snack om och alla har olika åsikter om honom, min är att jag känner mig inte trygg med honom i målet. Svedberg ger en helt annan trygghet och trygghet är bra haha :) Läste att det skulle vara visitation också, bra men snälla ställ inte tolvåringar där som inte vågar visitera riktigt. Misstolka mig inte nu, det ska inte taffsas, absolut inte! Men det ska inte vara så att de känner med en klapp på axlarna, en på midjan och en på vaderna - det är ingen visitation! Och djurgårdssupportrarna, visitera dem ordentligt så händer inget allvarligt imorgon! För jag lovar och svär, händer det något imorgon så ska någon få stå till svars för det. Jag ska göra allt jag kan för att se till att något ändras så att inget liknande matchen i november händer igen. Jag är så jävla trött på de där nu, usch!

Nä nu måste jag gå och göra något annat ett tag :)



En bild från i sommras när jag, pappa och några till åkte till Norrtälje på mc-träff :) Jag vill ha soooommar!
Jag och pappa närmast kameran <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!