Beslutsångest

 2011-02-10    21:37:23   av:Emma Hedlund



Jag har beslutsångest! Jag vet inte vad jag ska baka tills på lördag.. Ska ha filmkväll med tjejerna på lördag och jag sa att jag skulle baka något tills då, haha big mistake! xD Jag har Leilas böcker "One more slice" och "A piece of cake" och jag blir bara mer förvirrad av att kolla i dem... har fööör många markeringar för vad jag vill göra. Haha men hur gått låter inte pollymuffins, kolapaj, chocolate swirl cheesecake och rocky road brownies?! Jag som ääälskar Leilas rocky road :) Ska handla imorgon så det slutar väl med att jag bestämmer mig när jag står i affären ^^





Massa inspiration i dessa böcker!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!