Brynäs - Timrå

 2011-02-24    15:26:48   av:Emma Hedlund
Godmorgon, eh eftermiddag! ;)

Haha, jag har haft typ världens skitdag idag xD Har inte tvättat håret på huuur länge som helst (jag vet, usch) men jag skulle göra det och duscha idag innan jag skulle in till matchen. Vad tror ni har hänt när jag ska hoppa in i duschen, jo skiten har frysit ! Haha eller bara kallvattnet så det fanns varmvatten med det var så hett att jag höll på att dö. I ren panik ringde jag mamma och undrade vad fan jag skulle göra. Men de fanns ju inget att göra, så tack och lov fungerade vattnet i källaren så jag fick använda duschen där. haha men innan jag kom på att den duschen existerade, jag fick panik! Haha. Tillslut fick jag iaf min dusch, tack och lov!

Ja, så snart ska jag in till Gävle och möta upp Petrius, vi ska gå på Brynäs - Timrå ikväll :) Ska dock äta något innan så man slipper komma hem vid elva halv tolv ikväll och vara superhungrig! Hoppas att det blir vinst nu för pöjkarna, det skulle vi behöva!

Haha nu är jag så uttråkad så jag sitter och terroriserar Petrius på msn genom att ge henne vibbar hela tiden! haha snacka om att ha dålig humor! Men jag vet hur hon sitter och svär över det och då blir det bara roligare :D  



En sommarkväll -09

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!