Debatt

 2011-02-11    17:25:45   av:Emma Hedlund

Igår kollade jag på debatt, någon mer som gjorde det? Det handlade bland annat om sexspalter och Hanna Arnhög från Veckorevyn var där. Hon tyckte att sexspalterna i kvällstidningana var dåliga och måste försvinna. Eva Rusz var också där, hon skriver en sexspalt i aftonbladet (?). Eva tyckte att Hanna inte hade någon rätt att svara på frågor och ge råd då hon inte har någon utbildning osv.

Själv föredrar jag sexspalter á la Hannas alla dagar i veckan. Varför kanske ni undrar? Jo därför att hon känns som någon som skulle kunna förstå problemet som jar har på ett annt sätt än Eva. Visst Eva är säker jättebra och kunnig inom sitt område, men som jag sa så känns det som om hon inte skulle förstå mig på samma sätt. Eva, känns för mig, som om hon är mer gammeldags eller vad man ska säga plus att vetenskapen och alla utbildningar i världen är inte alltid det bästa för att hjälpa en människa. Ibland behöver man bara vara en människa som ger råd åt en annan. Varför skulle man annars fråga sina kompisar osv? Jo för att de med den bästa utbildningen vet inte alltid bäst, och kan inte alltid hjälpa :)



Sexspalt á la Hanna!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!