En del av familjen

 2011-02-25    20:23:05   av:Emma Hedlund

Mina vänner är min familj, en stor del av min familj. Därför krossas alltid mitt hjärta så fort något har hänt dem. Jag försöker verkligen att vara där för dem då, på samma sätt som jag vet att de skulle vara där för mig, men endå känner jag mig så otillräcklig på något sätt. Jag försöker att finns där och prata och trösta, men eftersom de står mig så nära så kommer känslan av det inte är nog, de gör så ont att se dem ledsna!

Som tur är ska vi tjejer träffas imorgon och ha filmkväll och de ska sova över här :) Ska bli mysigt och skönt att bara umgås och kunna tänka på något annat för en kväll. Även att inte göra något speciellt alls utan bara umgås med varandra ger så otroligt mycket! Vi har en sån otrolig vänskap som jag inte skulle vilja förlora för något i världen!



Vänskap <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!