Extreme home makeover

 2011-02-16    14:33:04   av:Emma Hedlund


Sitter och kollar på extreme home makeover just nu. Är det bara jag som gråter varenda gång jag ser det? Haha som en lite bebis sitter jag där och tårarna bara rinner ner för kinderna :P Är det bara så för mig? ^^

Idag handlar det om en familj med sex barn tror jag och fem av dem var autistiska. Pappan har dubbla jobb och mamman är ensam hemma med barnen varje dag. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara...

Jag skulle också vilja ha någon som kommer hit och gör om hela mitt hus. Och få allt som de får, my god! Haha nej usch hämsk tanke. Jag ska inte vara otacksam över mitt liv och det jag har, det är underbart det också och de som får hjälpen förtjänar den verkligen! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!