Helgen som varit

 2011-02-07    12:54:30   av:Emma Hedlund
Oj, snacka om att det har hänt saker i helgen!

Matchen i lördags gick suuupersmidigt! Inte något bråk från djurgårdssupportrarna över huvud taget, haha wiiieho! :D:D Rikigt skönt att slippa stå och fundera på om man ska få en smällare i huvudet snart eller om det kommer att regna öl över en. Men ingenting! :D Så jävla skönt, plus att vi vann! :D Det viktigaste av allt :D Och Anderséns mål, ojoj vilket helt otroligt hett mål :D Måste bli årets mål alltså, helt otoligt! :D

Efter matchen så blev jag upphämtad av Saris så åkte vi och hämtade Fannie. Sen blev det att åka hem och boka resan till Turkiet! :D:D:D:D Så den 20 augusti drar vi till Alanya ;D Så jävla skönt det ska bli, betalade och gjorde allt klart så nu är det bara att vänta på att planet ska gå (vilket är en evighet bort!). Efter det så beställde vi pizza och firade lite :D

Nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja... Föreläsning mellan 13-15 :) Efter det ska jag ner på stan och kolla på en kalender. Och försöka hitta en stoooor spargris! Men det verkar inte finnas någonstans :( Typiskt nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa en, ja då finns det inte någonstans i hela Gävle?! Aja, nä nu börjar folk gå in på lektionen, så ska väl göra detsamma! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!