Made a wrong turn once or twice

 2011-02-18    18:02:47   av:Emma Hedlund


Jag älskar att lyssna på musik, helst skulle jag vilja ha musik runt mig dygnet runt om det gick. Allt går bra så länge det finns en tanke bakom den, någon mening med texten. Musik med bara dunk dunk eller texter som är förolämpande är bara värdelösa och till för att tjäna pengar. Undra om det verkligen är någon som lyssnar på sådant och tycker att det är bra? Visst kan sån musik vara okej ibland, men då snackar jag typ om att höra det på krogen eller liknande... Men som tur är spelar det lite annat än bara det också ;)

P!nks låt Fucking perfect är helt underbar! Ett exempel på den typ av musik jag gillar. Eller egentligen behöver inte låten ha någon mening på de djupa sättet, låten behöver bara tilltala mig. Jag måste känna igen mig i den... haha och eftersom jag är en sådan person som är lite speciell känner jag igen mig i många låtar, haha ;)



Lasse, en kille som kan skriva låtar!

 Madeleine - Mamma till Lova

Haha ja vist gör hon! Eventuellt en liten apunge om man tänker på hur hon ligger också :D

 2011-02-18    19:00:33     URL: http://madeleines.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!