Nervös

 2011-02-10    11:23:51   av:Emma Hedlund




God morgon :) Hoppas att ni har haft en lika bra morgon som jag haft! Jag sitter på skolan nu och tar det lugnt, ska läsa lite i en bok innan min föreläsning böjar vid 13. Idag ska vi börja jobba med KBT, helt underbart tycker jag som älskar sånt här! :) De är så spännande =)

I eftermiddag ska jag med Sara som ska pierca sig, i naveln. Haha jag kom ihåg hur nervös jag var när jag skulle ta hål i öronen så jag kan bara tänka mig hur nervös hon måste vara nu! Till och med jag är nervös nu, och jag ska bara följa med och se om de har någon tid xD Men ja, vi får väl se hur det går och om de ens har tid idag :) Hoppas att de har de :)



Jag och Sara på studenten i sommras.
Jag kan inte fatta att det snart är ett år sedan jag tog studenten! Tiden har gått så jäkla fort! Men studenten var det absolut bästa jag någonsin varit med om, hela vecka faktiskt! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!