Psychology - themes and variations

 2011-02-21    11:30:53   av:Emma Hedlund

Huuur kul är det egentligen att läsa engelsk psykologi?!?! Jag kan aldrig få mig själv att läsa, jag tycker att det är så tråkigt. Och engelska?! Vad är meningen med det, tentan och allt kommer ju att vara på svensa, föreläsningarna är på svenska men boken ska allt vara på engelska... Ja jag vet att jag inte ska klaga, de är inte så illa egentligen. Men just nu känns det som det svåraste i världen och det jobbigaste. Ah juste nämnde jag att den är på närmare 700 sidor och tentan är på fredag och jag har inte läst ett piss.... bra där Emma!



Jag vill inte verka negativ men, död åt den boken!

 bella

fin blogg!

 2011-02-21    19:26:21     URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/
 Emma Hedlund

Svar till Bella:



Tack så mycket!

 2011-02-21    20:14:03     URL: http://letsseizetheday.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!