Psykologiseminarium

 2011-02-04    10:44:30   av:Emma Hedlund
Hej hopp :)

Bion igår var helt okej. Vet inte om det var jag som inte var sugen egentligen på bio men den kändes oändligt lång, hur som helst så var den rolig och man fick sig några skratt iaf :)

Sitter i skolan just nu och har gjort det sedan åtta imorse :( Håller på med ett seminarium i psykologi och kön, så det känns bättre att sitta här och koncentrera sig än att sitta hemma och hitta på en massa annat som måste göras före man kan ta tag i seminariet ;) haha, självdiciplin va det ja..

Har bara några inlägg kvar på seminariet sen är jag klar, skönt! Då blir det att åka hem och läsa 700 sidor engelsk psykolog, wiiie :) Nej inte rikigt så pepp är jag på det, men den ska snart vara utläst och jag har knapp börjat så det är väl bara att sätta igång :) Ah juste, ska läsa en bok om KBT också, men det ser jag fram emot. Sånt är spännande, visst är psykologi det också, men på engelska?! Nä nu ska jag fortsätta så jag kan åka hem någon gång :)

Hoppas ni har haft en bra start på dagen än så länge :)



Jag är så himla trött på snön och vintern nu, jag vill ha soooommar!
Men imorgon händer de något stort, eller stort och stort, något helt otroligt roligt i alla fall!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!