Allt annat än att plugga...

 2011-01-10    18:22:00   av:Emma Hedlund

Ah, ett nytt år, eller egentligen har det vart det ett tag nu men eftersom det här är det första inlägget för mig 2011 så får jag skriva så ;P Skämt åsido, jag fattar inte ens att jag sitter här och skriver på det här inlägget. Har en tenta på fredag och jag är inte direkt säker på min sak om jag säger så :)

Liver forstätter, vare sig jag vill det eller inte har jag förstått nu och på grund av det har jag valt mig att göra det bästa av det jag har. Det kanske låter som en klyscha men det var inte förän ungefär tre veckor sedan jag insåg att livet verkligen kan ta slut, helt plötsligt.

I alla fall så har jag kommit igång med pluggandet för tentan på fredag som sagt. Eller tja, började för ungefär en vecka, en och en halv sedan.. men inte fastar något för det. Vetenskap och sånt skit är verkligen inte min grej, hoppas jag klarar det här och att nästa kurs är roligare bara :)

Bestämde igår med Saris att vi ska till Uppsala på lördag i alla fall. Ska bli skitroligt! :) Har inte varit där på evigheter och det ska bli skönt att få se någonting annat än Gävles trista utbud av kläder :P Hoppas bara att det inte blir några förseningar med tåget det är ju match på kvällen! Haha, det får man inte missa, Brynäs - Skellefteå 18.30 i Läkerolen, mys! :)

Nej nu ska jag försöka tjata lite på Sara för att få en heeelt undebar bild på oss två och Anna från vår studentbal i våras. Visste inte ens att den fanns förän jag såg den på väggen hemma hos Sara i helgen och blev helt kär, trots att ingen av oss ser normal ut :D Men de är så typiskt oss, så den är underbar i alla fall.

Ah juste fan, jag måste ju plugga också... varför vill jag inte?! Eh jo de är så jääävla tråkigt! 

 


Inbjudande eller hur ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!