Coyote Ugly...

 2011-01-10    21:28:51   av:Emma Hedlund
Nu är det Coyote Ugly på 9an, en riktigt feelgood film :) Tror att jag ska ta och kolla på den faktiskt. Har ni förresten sett serien som går på trean på onsdagar och torsdagar? Eller serie och serie, fyra avsnitt ^^ Svärdet och spiran! Heeeelt underbar serie, funderar seriöst på att skicka hem den, såg att man kunde köpa den på discshop. Jag fullkomligt älskar filmer och serier av den där typen. Jag är också lite svag för typ stolthet och fördom och liknande filmer också, men de är ju så bra! Och deras kläder, i just love it!

Nä nu är det paus i filmen så ska passa på att gå och göra en kopp te och mysa ner mig i soffan :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!