Lugn och ro, äntligen

 2011-01-14    14:37:58   av:Emma Hedlund
Så, nu är tentan klar... så jävla skönt! Nu är det bara att hoppas på det bästa och vänta :) Jag tror att jag kommer att få göra om vetenskapsdelen men hoppas hoppas hoppas att det bara blir den! :)

Nu sitter jag och slappar i soffan bara, skitskönt! Ska kolla lite påtv tror jag och vänta på att Sara slutat plugga så ska vi ta en sväng till ica och handla lite inför imorgon när vi ska till Uppsala :D Kan vara trevligt med något på tåget :D

Hoppas jag hittar något imorgon, är sjukt sugen på att handla men jag vet inte vad. Kläder skulle jag behöva så de blir väl något :D ska ju in på new yorker och där finns det alltid något ;D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!