Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

 2011-06-21    21:41:03   av:Emma Hedlund


10 fakta om mig:
1 - Jag sjunger nästan alltid, kan bero på att jag har musik runt mig nästan 24/7
2 - Det första jag kollar på hos det motsatta könet är händer och armar
3 - Jag kan ibland vara väldigt egoistisk
4 - Jag har en miljard kort i min plånbok, som en gammal tant med ICA, konsum, IKEA family kort
5 - Jag drömmer om att hitta han med stort H som jag kommer gifta mig med och leva tillsammans med för resten av livet med massa barn
6 - Jag gråter till det mesta, sorgliga filmer, lyckliga slut, tidningsartiklar..
7 - Jag har en dröm om att färga mitt hår riktigt rött men skulle aldrig våga, men det är ju så sjukt snygg!
8 - Jag har bara sagt "Jag älskar dig" till tre personer i hela mitt liv, varav två är mamma och pappa
9 - Jag tycker om att baka, kollar jämt på Leila bakar och har flera böcker av henne
10- Jag skulle vilja lära mig att bli riktigt riktigt bra på att ta kort typ Sally Mann och Mattias Klum bra!


och så bilden så klart ;)



Från sommaren -09 eller -10.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!