Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

 2011-06-27    21:21:14   av:Emma Hedlund
Om jag fick en miljon.. haha oj! Jag skulle ta en gaalen shoppingrunda och köpa precis det jag vill ha, utan att tänka på vad det kostar. Sen skulle jag nog vara ganska tråkig och lägga undan en massa för senare i livet. Skulle dock ta en resa någonstans också tror jag... eller jag vet inte. Just nu känner jag att jag skulle spendera huuur mycket som helst, men om jag känner mig själv rätt kommer det gå över ganska snart och jag skulle börja spara som en hamster xD Så, ja jag vet inte rikigt. Ett tråkigt men ärligt svar. Jag lovar att ge ett bättre svar när den där miljonen kommer på rikigt ;)

Jatack!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!