God morgon

 2011-06-14    12:10:35   av:Emma Hedlund
God morgon :)

Till slut kunde jag somna igår så imorse vaknade jag i soffan i vardagsrummet av att mamma kom in och stängde av tvn när hon klev upp. Och nu sitter jag här och försöker få i mig lite frukost. Jag har verkligen blivit helt beroende av smoothies, det är sjukt.

Idag funderar jag på att kanske dra ut och fota lite om vädret tillåter det. Det ser ut att börja regna när som helst så vet inte om jag har någon lust faktiskt... Men en promenad blir det iaf, kanske till och med drar iväg till elljusspåret en stund. Men just nu är det smoothie i soffan som gäller till project runway, mys :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!