Lunch

 2011-06-15    12:42:24   av:Emma Hedlund

Inatt blev det lite bättre sömn än igår. Skönt, det tar verkligen på krafterna att inte få sova och jag vill inte riktigt vända på dygnen :)

Jag håller fortfarande på med min lista över 50 saker att göra innan jag dör. Har alla klar, tror jag men ska försöka få ihop den på ett bra sätt bara. Första lunch, sen ska jag ta och ringa runt lite och maila inför turkiet och lite annat och sen kan jag göra klart den.. Det ska bli kul att själv se ett klart resultat och ha något att kämpa för även om jag redan har gjort några av punkterna. Men eftersom de är något jag jag velat göra i livet får de stå med :)



Tänk att man aldrig kan se normal ut på bilder, haha

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!