Stolthet och fördom

 2011-06-14    23:16:00   av:Emma Hedlund

Dagen har spenderats med Sara, bullar, glass och stolthet och fördom. Både Sara och jag har en saghet för Jane Austen så det passade oss perfekt. Eftersom Sara bara sett den dåliga versionen, enligt mig, var jag tvungen att visa henne den jag tycker är bra :D Problemet är ju bara att den är ungefär sex timmar xD Tur att den är uppdelad på sex avsnitt á la en timme. Idag fick det bli tre stycken så lånade hon hem den och ska kolla på resten hemma sen.

Har man inte sett den tycker jag att man absolut ska göra det! Den är sååå mycket bättre än den korta nya versionen!



Den version man ska se, enligt mig.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!