Don't hold your breath

 2011-03-24    15:41:55   av:Emma Hedlund
Helvete vad det blåser ute alltså! Hela huset skakar känns det som, hoppas dock att det inte är så haha. Jag vet faktiskt inte om jag vågar mig ut när jag ska ta bussen in till stan, tänk om ett träd faller ner på mig eller om jag blåser bort :O

Har suttit hela dagen och pluggat, pluggat och pluggat... det börjar bli riktigt tråkigt nu faktiskt men vad ska man göra :) Ska iaf in till stan nu och köpa årskort på friskis, japp nu jävlar, och sen tänkte jag besöka pappsen ett tag :) En skön torsdag alltså.



Tänk att få sitta där och bara njuta med några vänner och grilla lite och lyssna på lite skön musik... Åh, jag längtar efter sommaren!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!