För dig ska jag göra det tusen gånger om

 2011-03-21    21:52:22   av:Emma Hedlund
Oj, idag har det hänt en hel de :P Har haft seminarie i skolan om socialt arbete på mesonivå, vi hae blivit tilldelat ett case där vi skulle tillämpa teorier om varför det hade blivit på vissa sätt, rikigt roligt faktiskt eftersom casen var rikigt fall som det stått om i media osv. Det känns bättre än att göra något om bara är påhittat på något sätt, knäppt men så är det iaf för mig :) Mellan 10-14 höll det på så det var ett tag ;)

Efter det drog jag hem till pappa och hälsade på och väntade på att mamma skulle sluta jobba så vi skulle åka och handla. Där trodde jag att det var storstädning på g, haha men så var ju inte fallet :) De flyttade bara på en massa möbler och skit så att de som kommer imorgon ska kunna sätta in nya fönster eller vad det nu va :) Men blev jävligt orolig där ett tag när jag kliver in på mitt rum och ingenting stod som det var innan, haha trodde jag skulle bli utkastad eller något.. Eller nej kanske inte det men nästan! :)

Vid fem kom mamma hem och vi drog iväg till dollars och handlade lite! Älskar att de hade extrapris på min hudkräm, den är så jääävla bra så det finns inte och nu fanns det någon ny flaska med pump på så jag passade på och tog tre stycken! Lika bra när man endå aldrig hittar den där jävla flaskan någonstans! Och 400ml för 40 kr, haha jag kunde unna mig tre! Efter dollars blev det en snabbis in på willys, maxi och coop. Japp min mamma är en sån som gärna åker runt till flera affärer och inte mig emot, älskar att åka och handla, kalla mig knäpp men jag tycker att det är roligt! =)

Nu sitter jag hemma och har nyss ätit, eller nyss och nyss, detvar någon timme sedan nu :) Lövbiff mums! Nu ska jag ta och kolla om det finns något att kolla på tv eller om jag ska sätta på filmen jag köpte på Coop idag! Jag gjorde ärsta fyndet, köpte snabba cash för 40 kr! Perfekt kände jag och tog den eftersom jag aldrig sett den men vill gärna göra det eftersom alla säger att den är så bra så vi får se =)

Hoppas att jag får något sms imorgon från IKEA om att de bokat mig någon dag under resten av veckan, skulle vara sååå skönt att få jobba lite! Tycker faktiskt att det är riktigt roligt och att man får pengar för att göra något man tycker är roligt skadar inte heller! ;D Nej nu ska jag kolla om det går något bra på tvn!




Dagens fynd!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!