Förlust

 2011-03-14    23:30:00   av:Emma Hedlund

Usch jag är så besviken, och irriterad! Eller nej mest besviken faktiskt... Det blev förlust idag för mitt älskade brynäs, så nu är det 3-1 i matcher. Vilket alltså betyder att vi måste vinna nästa match mot färjestad annars är det kört.

Jag vill inte skriva det egentligen men så länge inte brynäs satsar, nu pratar jag alltså om ledning osv, så kommer vi aldrig att vinna, så enkelt är det. Man måste våga satsa för att vinna men med brynäs så är det budget hela vägen som gäller och det ger inga sm-guld. Synd men så är det... och jag måste nästan hålla med om det några grabbar pratade om på bussen hem efter förlusten "Att man ens hoppas..."

Men det som gäller nu helt enkelt är att fortsätta hoppas att de ska ta igen det här, för som man brukar säga, hoppet är det sista som lämnar människan!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!