Freeeedag!

 2011-03-11    18:31:08   av:Emma Hedlund

Äntligen är det fredag, så jävla skönt! :) Fatta vad jag ska slappa ikväll och sova, jag ska sova som aldrig förr! haha Är delt slut efter dagens bravader ^^

Började med att jag var tvungen att vara på skolan 8 imorse och skriva klart min del av ett grupparbete eftersom jag inte hann igår, men som tur var såvar det inte så mycket som behövdes göras om. Gruppmöte vid 9, och satt i tre timmar innan vi fick ihop arbetet och gjort det snyggt och rättat texten, så förhoppningsvis så är den klar nu, så vi slipper en massa krångel nästa veckan innan den ska in.

Vid ett började typ en av de bästa föreläsningarna jag varit på, den handlade om makt och identitet och läraren var typ den bästa ever. Helt otroligt var intressant det var och hur mycket som man gör utan att man tänker på det och kanske inte vill egentligen men som går av bara farten på bråkdelen av en sekund. Läskigt...

Nu väntar jag på att maten ska komma så jag får äta och sen lägga mig och sova xD Muuuums gott med kräftstjärtssallad! :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!