Hårmodell

 2011-03-07    20:22:20   av:Emma Hedlund
haha fick ett samtal av Camilla för typ en timme sedan med en förfrågan om jag vela vara hårmodell för Sebastian (tror jag att det var) imorgon :P Tydligen så hade de ont om folk så jag fick en förfrågan om jag vela och naturligtvis ställer man upp för en vän :D Så imorgon klockan 13 ska jag befinna mig på CH och låta mitt hår få sig en omgång ^^ Ska bli smännande faktiskt :D roligt att se hur de vill göra och så :D Kanske kommer hem och är korthårig och helt svart, nej usch va hämskt xD haha lyckades i alla fall få med mig en annan kompis också, eftersom Camilla skulle vara modell på förmiddagen :)



Förhoppningsvis ser jag inte ut såhär efter morgondagen, haha!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!