I've got forever on the tip of my tongue

 2011-03-04    18:03:00   av:Emma Hedlund
Jag hatar FUJI, från botten av mitt hjärta och jag säger sällan att jag hatar något, bara om jag riktigt menar det. och det gör jag nu, som jag gör det.

Jag beställde hem bilder från dem för över en månad sedan via internet, något erbjudande med 100 bilder gratis betala bra för frakten - typ. Jag fick gem bilder efter någon dag, 6 st. Resten kunde tydligen inte framkallats. Men då är min fråga varför sa inte deras hemsida till att det inte gick att framkalla dem så jag kunnat välja andra bilder? Jag maila iaf till dem och frågar, och säger som det är, jag känner mig besviken och lurad. Tror ni jag fått svar då? Nej, och tror ni att de svarar när man ringer, nej! Jag blir så förbannad!

Men jag antar att det blir så när man är ett så pass stort företag, men slutar bry sig om sina kunder och skiter i om de inte blir nöjda. Jag vet flera som är missnöjda men Fuji gör inget åt det.. Men det kommer de bara att tappa kunder på, jag tänker aldrig använda mig av dem igen, och jag vet många fler som inte kommer att göra det heller. Och inte en chans i helvete att jag tänker rekomendera dem till någon, för tar man inte hand om sina kunder, ja då ska man inte ha några heller - så enkelt är det!


 

Två av blderna jag fick hem...
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!