Kan det gå mer åt helvete eller?

 2011-03-19    21:20:21   av:Emma Hedlund

Vilken jävla skitdag! Eller skitdag och skitdag, jo en skitdag! Allt som kan ha gått fel idag på jobbet gjordet det typ :P Nätverker för kortgrejen la av så man kunde inte betala med kort och typ helvete bröt lös ^^ Kunder som inte fattade att det inte var vårat fel och blev elaka... sen skulle naturligtvis min kassa krångla så efter vad som kändes som 500 år så fick vi igång den igen... Ah alltså de går inte att förklara hur det var :P  Som tur va så jobbade Malin så fick någon trevlig att prata med på lunchen i alla fall, alltid uppskattat att prata med den tjejen :)
Nu är jag äntligen hemma och ska gosa ner mig och käka lite godis tror jag. Huvudet dunkar och träningsverken är hemsk, så det låter rikigt lockande! Åh, bubbelvatten, så jävla gott med iskallt bubbelvatten! Nä nu måste jag försöka ta mig ner för trappen till köket och göra lite götta för kvällen! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!