NCIS

 2011-03-17    23:16:11   av:Emma Hedlund
Eftersom jag vaknade så sent så är jag ganska vaken och pigg nu :D Därför passer det perfekt att det är ncis på trean nu, precis som alltid, helt underbart att kolla på!

Ah, de där jag skrev om att ta tag i dagen tidigare gick ju sådär.. blev ganska seg så blev inte mycket gjort. Tränade lite hemma iaf, cyklade och gjorde lite amå övningar. Pratade även med Sara om att skaffa ett gymkort på Friskis, eftersom hon går där så skulle det vara kul att gå tillsammans och jag vill börja gyma lite och ta något pass och så :) Saknar verkligen den tiden då vi gick på boxning på korpen när vi hade en så jävla grym tränare, dock har ju han slutat och någon tjej har tagit över så vi har slutat.. synd men jag funderar alltså på att köpa ett kort där, men ett årskort kostar 2000 så de känns lite mycket. Eller nja slår man ut de på ett år är det inte så mycket, men att betala på en gång när man sparar till resan i augusti och bara får 2700 i månaden känns lite extremt. Så vi får se hur vi ska lösa det, men något ska det bli!

Nä nu ska jag kolla på ncis igen, reklamen är snart slut tror jag :) Hoppas man kan bli lite trött också så jag kan somna snart. haha vem försöker jag lura, klart jag kommer bli trött snart, de är ju mig vi pratar om ;D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!