NCIS

 2011-03-15    17:45:02   av:Emma Hedlund
Jag fullkomligt älskar NCIS! Det går inte att beskriva alltså, jag får aldrig nog! Därför kan ingen vara gladare än mig att de ska börja en ny säsong ikväll :) Haha Abby och Dinozzo är ju sååå sköna typer så det finns inte! Ah jag bara älskar det! Funderar faktiskt på om man ska ta och beställa hem alla boxarna med avsnitten men jag vet inte.. blir nog att önska mig den i födelsedagspresent eller något :) De kostar ju trots allt några hundralappar per säsong :P

Men ikväll är det jag som sitter bänkad framför tvn kl 20 iaf, det är en sak som är säker :)



Kärlek kärlek kärlek!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!