Vad ska man hitta på idag då?

 2011-03-23    13:19:17   av:Emma Hedlund

Jag hatar verkligen att vara ledig så här länge, jag menar vad ska man göra? haha det är verkligen stora problem jag har, nädå men vad ska man göra lixom? Jag kan inte sitta hur länge som helst och plugga, städa är bara roligt ett tag, det blåser halv storm ute osv..  Ja ni fattar :P Men jag antar att jag borde sätta mig och plugga men det ä absolut inte roligt!

Nej innan tänker jag nog ta en promenad eller kanske städa lite, något måste jag ju faktiskt göra! På fredag ska jag iaf träffa Tom! Ska bli jätteroligt och äntligen får jag något att göra :)



Vasaskolan, min gamla gymnasieskola. Bilden ar tagen av mig för något år sedan :) 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!